marți, 13 martie 2012

Senzatia alba, care e cam maronie pt romani

Ce sa zic, a venit si in romania Sensation white.

Cand am auzit m-a dus gandul DJ renumiti, multi la numar si un bilet destul de scump dar nu exagerat.

Ca un internaut adevarat am intrat pe site-ul lor oficial ca sa vad si eu detalii, sa ma oftic putin ca nu pot sa ajung si eu la eveniment.
Primul lucru ma uit la artisti si nu vad cine stie ce nume mari. Doar 2 ce mi-au creat interes si anume Fedde le Grand si Eric Prydz. Restul ceva mai putin.
Vazand asta m-am gandit ca merge line-up-ul pentru prima data, cu toate ca pentru o prima prestatie trebuie sa ai ceva line-up interesant, dar merge si acesta.
Dupa line-up m-am uitat sa vad preturile. M-am gandit ca poate costa 100 RON pentru un tilicar si vreo 3-400 RON pt VIP, doar na e Sensation White, vai draga, dar cand incep sa vad preturile primul pret care imi sare in ochi este de 240 RON, m-am gandit ca este un pret de mijloc, dar cand ma uit mai atent observ ca era pretul de entry level :O. Apoi vad si celelalte preturi pentru Deluxe si VIP. Mi-am zis ca, ce bine e ca nu pot sa merg, pt ca as fi regretat.
Pentru putina distractie cred ca oamenii care ar fi interesati sa mearga la acest eveniment(fac referire la cei cu mai putini bani) ar fi genul acesta:


In final va zic ca sunt dezamagit de primul eveniment Sensation White din Romania. Speram la mai bine pentru anul viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu