miercuri, 7 martie 2012

8 Martie

8 martie, o zi minunata de primavara (cu ceva zapada netopita), ziua mamei, ziua femeii.
Ce cadou putea fi mai frumos pentru toate mamele, femeile, doamnele si domnisoarele decat o zi insorita si o floare din partea persoanelor dragi.

Dar pentru noi barbatii cum e aceasta zi?
Cu ziua insorita, eu cel putin, am scapat, dar cu florile... e asta e o alta poveste. Inainte sa merg la munca am trecut prin piata sa cumpar si eu flori ca asa e frumos. Intrebarea era de la cine sa cumperi? Toti vanzatorii hai la mine, hai la mine, uite iti dau 2 buchete la reducere si faze de genu. Ce flori sa alegi apoi? Ca na, iarna a trecut dar frigu nu vrea sa plece, cam toate florile erau molesite si degerate. Intr-un final am cumparat de la o vanzatoare o floare frumoasa (nu stiu cum se numeste exact :D).
Acuma ramane sa treaca orele de munca si sa merg acasa sa ii spun La multi ani si sa ii dau floarea iubitei mele, sa o sun pe mama sa ii spun si ei La multi ani!
Oricum cred ca aceasta zi de 8 martie va fi una frumoasa atat pentru femei, cat si pentru barbati.
Va urez tuturor mamelor, femeilor, doamnelor si domnisoarelor un calduros La multi ani! de ziua voastra si sa nu uitati sa dati de baut :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu