duminică, 25 martie 2012

Ora de vara/iarna

De cand m-am trezit azi si am vazut ca afara era inca putin intuneric mi-am spus (pt a 20-a oara cel putin): Cine a inventat orarul de vara si cel de iarna a fost un adevarat cretin.
Mi-e prea lene sa caut pe internet cine a fost acest idiot si are prea putina impotanta, dar acea persoana cum de s-a gandit ea ca ceasul biologic prefera sa se readapteze la orarul zilnic de 2 ori pe an, in loc sa functioneze continuu.
Daca se doreste ca iarna sa te trezesti pe lumina, sa ramana naiba orarul de iarna, dar sa nu se mai schimbe primavara ca e naspa!.
Daca as putea sa ma intorc in timp in momentul cand i-a venit idiotului ideea, m-as duce si i-as da o palma daia de taran dupa ceafa sa inteleaga ca e prost si sa ii zic sa se joace mai bine in tarana.
In fine pana la prima masina a timpului o sa ne schimbam ceasul biologic de 2 ori pe ani ca asa e "natural". Doamne ce de prosti ai lasat pe pamant :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu